WIK Turawa Sp. z o.o.

Oczyszczalnia ścieków.jpeg Siedziba WIK Turawa Sp. z o.o..jpeg SUW Kadłub Turawski.jpeg SUW Marszałki.jpeg System odczytu radiowego.jpeg

eBOK 1

Informacja

Z myślą o Państwa wygodzie Spółka Wodociągi i  Kanalizacja Turawa uruchomiła Internetowe Biura Obsługi Klienta (eBOK). Jest to nowoczesny kanał komunikacji z Klientami, który przede wszystkim daje możliwość szybkiego i wygodnego pobrania aktualnej faktury w formacie PDF (E-Faktura) - 7 dni w tygodniu, 24h na dobę. E-Faktura jest prawnie uznaną formą rozliczania, a udostępnianie do pobrania drogą elektroniczną zastępuje przesyłanie listem faktury papierowej.

Dzięki tej platformie będą mieć też Państwo dostęp do zawsze aktualnych danych, historii odczytów wodomierza głównego i podlicznika oraz możliwość szybkiego wysłania zapytania do Spółki WIK Turawa.

Internetowe Biura Obsługi Klienta (eBOK) jest dostępne pod adresem:

https://ebok.wik.turawa.alti.pl

lub

na stronie internetowej WIK Turawa pod adresem http://wik.turawa.pl

w zakładce „eBOK - logowanie"

Dostęp do korzystania z usługi eBOK może uzyskać każdy klient Spółki WIK Turawa po prawidłowo przeprowadzonej procedurze rejestracji do systemu eBOK zgodnie ze wskazówkami pod adresem https://ebok.wik.turawa.alti.pl oraz po zaakceptowaniu „Regulaminu korzystania z eBOK”. Klient korzystający z eBOK nie będzie otrzymywać już faktury w formie papierowej, co znacznie obniży koszty rozliczenia Klienta, a w przyszłości pozwoli nam obniżyć abonament za wodę i ścieki.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub w celu uzyskania pomocy podczas rejestracji, prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta
pod nr tel. 77-440-4444

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z eBOK !

Telefon alarmowy
od 7:00 do 15:00
77 440 44 44
77 402 70 89
77 421 28 44
od 15:00 do 7:00
781 204 442
77 421 28 44
Kalendarz
Newsletter

logotypy.jpeg