eBOK 1
Informacja
Z myślą o Państwa wygodzie Spółka Wodociągi i Kanalizacja Turawa uruchomiła Internetowe Biura Obsługi Klienta (eBOK). Jest to nowoczesny kanał komunikacji z Klientami, który przede wszystkim daje możliwość szybkiego i wygodnego pobrania aktualnej faktury w formacie PDF (E-Faktura) - 7 dni w tygodniu, 24h na dobę. E-Faktura jest prawnie uznaną formą rozliczania, a udostępnianie do pobrania drogą elektroniczną zastępuje przesyłanie listem faktury papierowej.
Dzięki tej platformie będą mieć też Państwo dostęp do zawsze aktualnych danych, historii odczytów wodomierza głównego i podlicznika oraz możliwość szybkiego wysłania zapytania do Spółki WIK Turawa.
Internetowe Biura Obsługi Klienta (eBOK) jest dostępne pod adresem:
https://ebok.wik.turawa.alti.pl
lub
na stronie internetowej WIK Turawa pod adresem http://wik.turawa.pl
w zakładce „eBOK - logowanie"
Dostęp do korzystania z usługi eBOK może uzyskać każdy klient Spółki WIK Turawa po prawidłowo przeprowadzonej procedurze rejestracji do systemu eBOK zgodnie ze wskazówkami pod adresem https://ebok.wik.turawa.alti.pl oraz po zaakceptowaniu „Regulaminu korzystania z eBOK”. Klient korzystający z eBOK nie będzie otrzymywać już faktury w formie papierowej, co znacznie obniży koszty rozliczenia Klienta, a w przyszłości pozwoli nam obniżyć abonament za wodę i ścieki.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub w celu uzyskania pomocy podczas rejestracji, prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta
pod nr tel. 77-440-4444
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z eBOK !