Komunikat 8
Szanowni Klienci!
Uprzejmie informujemy, że z dniem 01-06-2020r. wznawiamy obsługę klienta w naszej Spółce, przy zachowaniu następujących zasad związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się choroby COVID -19 wywoływanej wirusem SARS-CoV-2 oraz w trosce o bezpieczeństwo pracowników Spółki Wodociągi i Kanalizacja Turawa j jej klientów wprowadzamy następujące zasady funkcjonowania:
- W dalszym ciągu zalecamy załatwianie spraw drogą telefoniczną (077-44-044-44) oraz pocztową (46-045 Turawa, Opolska 43) i elektroniczną (sekretariat@wik.turawa.pl)
- Przyjęcia klientów odbywać się będą wyłącznie po dokonaniu rezerwacji telefonicznej.
- Jednocześnie w siedzibie Spółki może być obsługiwana w tym samym czasie 1 osoba, która sygnalizuje przybycie za pomocą dzwonka.
- Klient po wejściu do budynku zobowiązany jest do przestrzegania obowiązku zakrywania ust i nosa oraz dezynfekcji dłoni.
- Pracownik Spółki zobowiązany jest w trakcie obsługi klienta przestrzegania obowiązku zakrywania ust i nosa i zachowania odległości minimum 1,5 metra.
- Po wyjściu klienta i przed przyjęciem kolejnego należy zdezynfekować blat, długopisy i wywietrzyć pomieszczenie.
Podjęte działania służą bezpieczeństwu, prosimy o zrozumienie i wyrozumiałość.