Składanie wniosków i reklamacji
1. Wniosek o zmianę danych teleadresowych Odbiorcy usług:
Odbiorca Usług może zaktualizować dane teleadresowe poprzez złożenie wniosku o zmianę adresu korespondencyjnego/ zamieszkania/ przyłącza:
- osobiście w siedzibie Spółki Wodociągi i Kanalizacja Turawa, tj: Turawa, ul. Opolska 43 do Sekretariatu od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 15:00 lub wrzucić do skrzynki znajdującej się przy wejściu do siedziby Spółki,
- listownie na adres Spółki Wodociągi i Kanalizacja Turawa, tj: 46-045 Turawa, ul. Opolska 43,
- pocztą elektroniczną w postaci skanów (e-mail: ).
2. Pozostałe wnioski i reklamacje
Pozostałe wnioski i reklamacje należy złożyć w formie pisemnej:
- osobiście w siedzibie Spółki Wodociągi i Kanalizacja Turawa, tj: Turawa, ul. Opolska 43 do Sekretariatu od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 15:00 lub wrzucić do skrzynki znajdującej się przy wejściu do siedziby Spółki,
- listownie na adres Spółki Wodociągi i Kanalizacja Turawa, tj: 46-045 Turawa, ul. Opolska 43,
- pocztą elektroniczną (e-mail: sekretariat@wik.turawa.pl).
Otrzymane wnioski o reklamacje są rejestrowane według kolejności ich wpływu i rozpatrywane według obowiązujących przepisów prawa (kodeks cywilny, ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków wraz z przepisami wykonawczymi, regulaminem świadczonych usług). Odpowiedzi udzielane są w terminie 14 dni od daty rejestracji, przy sprawach wymagających dodatkowych ustaleń czas wydłuża się do 30 dni.