Usługa Internetowe Biura Obsługi Klienta - eBOK
Spółka Wodociągi i Kanalizacja Turawa z myślą o Państwa wygodzie uruchomiła Internetowe Biura Obsługi Klienta (eBOK), które umożliwia otrzymywanie faktur za wodę i/lub ścieki na adres poczty elektronicznej (e-mail) i sprawdzenia historii odczytów wodomierzy w systemie eBOK.
Zalety wynikające z zapisania się do Internetowego Biura Obsługi Klienta (eBOK):
- terminowość: faktura przychodzi zawsze na czas bez obawy o ryzyko niedostarczenia, które występuje przy wysyłce drogą pocztową,
- bezpieczeństwo: faktura nie trafi w niepowołane ręce,
- ekologia: brak faktur papierowych oznacza mniej ściętych drzew,
- wygoda: faktury nie zajmują miejsca w przeciwieństwie do faktur papierowych,
- oszczędność czasu: nie trzeba logować się do systemu, aby podejrzeć fakturę, gdyż faktura przychodzi na adres e-mail,
- kontrola: w systemie eBOK można sprawdzić historię odczytów wodomierza,
- ekonomia - korzystanie z usługi obniża abonament.
Odbiorcy zainteresowani usługą Internetowego Biura Obsługi Klienta (eBOK) oraz otrzymywaniem faktury elektronicznej na adres e-mail proszeni są o wypełnianie formularza rejestracji dostępnego na stronie www.wik.turawa.pl w zakładce eBOK / Rejestracja. W formularzu należy uzupełnić imię i nazwisko odbiorcy, ID Klienta, nr konta do wpłat (wszystkie te dane znajdują się na każdej fakturze), adres e-mail oraz zaakceptować regulamin Internetowego Biura Obsługi Klienta (eBOK). Po pozytywnej weryfikacji danych z formularza klient otrzymuje na podany w formularzu adres e-mail dane do logowania (login i hasło jednorazowe). Podczas pierwszego logowania się do Internetowego Biura Obsługi Klienta (eBOK) system poprosi o zmianę hasła jednorazowego na docelowe.
Poniżej przykładowa faktura z oznaczonymi kolorem czerwonym danymi niezbędnymi do rejestracji do Internetowego Biura Obsługi Klienta (eBOK).
Rejestracja do systemu e-BOK wiąże się z rezygnacją otrzymywania faktur w formie papierowej na adres korespondencyjny.