Komunikat o bezpośredniej obsłudze klienta w siedzibie Spółki 29.11.2021r.
Szanowni Klienci!
Zarząd Spółki Wodociągi i Kanalizacja Turawa informuje, że z uwagi na zaistniałą sytuację sanitarno-epidemiologiczną związaną z zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2, od dnia 29.11.2021r. Dział Handlowy i Dział Techniczny będzie prowadził bezpośrednią obsługę klienta w siedzibie Spółki w wyjątkowych sytuacjach, przy zachowaniu następujących zasad związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się choroby COVID -19 wywoływanej wirusem SARS-CoV-2 oraz w trosce o bezpieczeństwo pracowników Spółki Wodociągi i Kanalizacja Turawa i jej klientów:
- W dalszym ciągu zalecamy załatwianie spraw drogą telefoniczną (077-44-044-44) oraz pocztową (46-045 Turawa, ul. Opolska 43) i elektroniczną (sekretariat@wik.turawa.pl)
- Przyjęcia klientów odbywać się będą po dokonaniu rezerwacji telefonicznej.
- Jednocześnie w siedzibie Spółki może być obsługiwana w tym samym czasie 1 osoba.
- Klient po wejściu do budynku zobowiązany jest do przestrzegania obowiązku zakrywania ust i nosa oraz dezynfekcji dłoni.