Komunikat o bezpośredniej obsłudze klienta w siedzibie Spółki 19.01.2022r.
Szanowni Klienci!
Z uwagi na sytuację związaną ze stanem epidemii oraz z koniecznością zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19 oraz innych chorób zakaźnych, Spółka Wodociągi i Kanalizacja Turawa sp. z o.o. od dnia 19.01.2022r. do odwołania nie będzie prowadzić bezpośredniej obsługi klienta.
Cały czas nasi klienci mogą się z nami kontaktować:
- telefonicznie: 77-44-044-44
- elektronicznie – adres e-mail:
Obowiązujące formy składania i odbioru korespondencji:
- listownie na adres: 46-045 Turawa, ul. Opolska 43
- elektronicznie na adres e-mail: (dokumenty wymagane do złożenia w oryginale równolegle należy wysłać listownie. Dokumenty wysłane przez Spółkę Wodociągi i Kanalizacja Turawa w formie elektronicznej będą równolegle wysłane listem poleconym)
- poprzez skrzynkę pocztową zlokalizowaną przed siedzibą przy ul. Opolskiej 43 w Turawie.
- W przypadku żądania otrzymania potwierdzenia złożenia korespondencji pozostawionej w skrzynce prosimy o kontakt telefoniczny w momencie pozostawienia tej korespondencji. Pracownik biura obsługi przyjmie takie zgłoszenie i niezwłocznie po zarejestrowaniu korespondencji prześle potwierdzenie na wskazany w korespondencji adres mailowy. Forma elektroniczna będzie stanowiła skan pierwszej strony złożonych dokumentów z kolejnym numerem nadanym przez Spółkę Wodociągi i Kanalizacja Turawa i datą wpływu. Przy skrzynce pocztowej może jednocześnie przebywać tylko jedna osoba, kolejne osoby chcące pozostawić korespondencję powinny zachować odległość co najmniej dwóch metrów.
Przepraszamy za powstałe utrudnienia i dziękujemy za wyrozumiałość.
Więcej informacji: Poradnik dla odbiorców usług na czas pandemii